Hledá se koordinátor obsahu do Copy týmu

Přičichnul/a jsi ke copywritingu i grafice, ale víc tě bere koordinace práce s ostatními členy týmu a time-management? Jsi systematický tvor a netrpíš odporem k tabulkám? U nás kromě spousty nových výzev a zkušeností získáš kamarádský kolektiv a řadu bonusů.

Děláme online marketing… 

 

…od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. Rosteme, máme stabilní klienty, ale nejsme korporát, proto si užíváme uvolněnou a přátelskou firemní kulturu. Záleží nám na tom, aby se u nás každý profesně rozvíjel a rádi se vídáme jak v našich moderních kancelářích v centru, tak na nejrůznějších akcích.


Pro náš Copy tým hledáme koordinátora obsahu, který má přesah do copywritingu i grafiky. Jsi tak trochu kopík, ale láká tě větší rozmanitost? Nebo jsi psal/a různé texty, zkusil/a různou práci a teď bys to rád/a smysluplně propojil/a v jedné zajímavé pozici? Pak čti dál! Tvoje vysněná práce na tebe čeká v In creative….

 

 

Co od tebe čekáme?

  • základní orientaci v obsahu – nemusíš mít dovednosti seniorního copywritera, ale musíš znát různé typy obsahu, chápat jeho propojení s dalšími kanály a návaznost na další oddělení, mít přehled o časové náročnosti různých typů textových obsahů atd.

  • komunikativnost se sebereflexí a pokorou

  • strategické myšlení, schopnost prioritizovat 

  • organizace práce a plánování ti nedělá problém 

  • baví tě práce s lidmi

  • moc tě toho nerozhodí, s nedodrženým deadlinem si umíš poradit

 

Co ti získá body navíc

  • hlubší zkušenosti s copy (články, socky, PPC reklamy, …)

  • zkušenosti s organizací 10+ lidí a plánováním práce

  • předchozí práce v agentuře

  • práce s redakčními systémy

  • porozumění SEO, PPC a dalších marketingových pojmů

  • schopnost pochopit kontext klienta, předat zadání, definovat cílovku, …

 

Co bude náplní tvé práce

  • koordinace týmu složeného z internistů i externistů

  • plánování vytížení pro jednotlivé specialisty

  • spolupráce s dalšími odděleními, koordinace překladů

  • vyúčtování externistů, kontrola faktur

  • udržování přehledu o práci obsahového oddělení

  • hledání efektivnějších postupů

 

Pár důvodů, proč se ti u nás bude líbit

  • Čtyřdenní pracovní týden! Pokud máš vše splněno, tvůj víkend začíná už ve čtvrtek odpoledne! 

  • Svoboda. Práci si můžeš plánovat tak, aby tvoje rodina byla v pohodě: home office není problém a v případě potřeby si můžeš vybrat sick day. Věříme si, ale očekáváme od sebe zodpovědnost a profesionalitu. 

  • Prostor pro tvůj růst. Tak, aby ses mohl/a systematicky rozvíjet a posouvat.

  • Dokážeme tě ocenit. Kromě zajímavých peněz od nás dostaneš kartičku MultiSport, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.

  • Nové moderní kanceláře v centru Brna. A taky máme zahrádku, takže můžeš pracovat, kde ti to vyhovuje.

  • Máme se rádi a trávíme spolu čas i mimo práci – pořádáme firemní snídaně, turnaje ve stolním fotbálku a občas spolu zajdeme i na pivo.

 

Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative můžeš kouknout na Facebooku a na Instagramu. A co už máme za sebou, můžeš omrknout v referencích.

Padli jsme ti do oka? Ozvi se nám a pošli nám do ícéčka svoje sívíčko! Dáme vědět a pozveme tě na kafe. Těšíme se!

 

Zajímá mě tato pozice

Naše kompetence