Chceme brand managera, který ví, že brand není jen buzzword

Když ve slově Brno jedno písmeno vyměníš a jedno přidáš, vznikne slovo Brand. A to není náhoda. Pokud jsou i pro tebe Brno a brand osudové, měl by tě tenhle text zajímat.
My v In creative totiž brandem docela žijeme. Nemyslíme jím jen nahezkané claimy a kampaně. Trendy v marketingu přicházejí a odcházejí, ale řemeslo budování značky zůstává. Taky s tím souzníš? Tak čti dál.

Jsme In creative

A děláme marketing. Komplexně: diagnóza, strategie, taktika. Nemíchat, nepřeskakovat. Systematická práce na delších projektech totiž přináší klientům mnohem víc než rychlé jednohubky. 

Ještě donedávna jsme z marketingu řešili hlavně komunikaci. Ale tak dlouho jsme se snažili o klientech dozvědět potřebné maximum, až to přerostlo do vzniku samostatného brandového oddělení. A zrovna tam je volná židle, která možná čeká právě na tebe.

Kromě brandové sekce u nás najdeš řadu dalších oddělení, které nám umožňují pokrýt široké komunikační spektrum: obsahPPCFacebook Ads či analytiku.

 

Brand Manager – tým.png

Lepší fotku brandového týmu se nám nepodařilo schrastit, ale aspoň vidíš, že (ne)jsme normální a na nic si nehrajeme. (Zdroj: In creative)

Koho hledáme?

Branďáka, který ví, že brand a marketing jsou sourozenci ze stejného vrhu. Že v marketingu neexistují zkratky a brand je řemeslo se systémem, který je potřeba ovládnout. Že nedostatečná data a kusé informace jsou branou do pekla a dírou na peníze. No a konkrétně:

  • Orientuješ se v disciplíně budování hodnoty značky. Nemusíš být Mark Ritson, ale povědomí o tom, co značka ve skutečnosti je a jak se buduje, bys měl/a mít.

  • Máš zkušenosti s marketingem. Dost možná jsi o brandu začal/a přemýšlet jako copík, kreativec nebo analytik, ale osud a rozum tě systematicky táhne k řešení komplexních otázek o tom, proč se marketing vlastně dělá.

  • Uvažuješ v širších souvislostech. Chápeš práci v kontextu navazujících brandových kroků. Například víš, co se stane, pokud z diagnózy vypustíš kvantitativní výzkum. 

  • Máš kritické myšlení. Ať máš procesy sebelepší, vždy je potřeba je přizpůsobit klientovi na míru. Víš, kam sáhnout, když je potřeba nějaký z kroků pootočit, nebo alespoň chápeš, proč se tak děje.

  • Umíš komunikovat. Do týmu i na klienta. Umíš formulovat myšlenky, nedělá ti problém vést workshop nebo dávat zpětnou vazbu. 

  • Umíš se zeptat. Tak abys zjistil/a informaci, kterou potřebuješ a kterou umíš následně i interpretovat.

Za co získáš další bludišťáky?

  • Máš zkušenost s marketingovým výzkumem.

  • Jsi kreativní. Nemusíš být rozený idea maker, ale umíš si poradit i v situaci, kdy je potřeba improvizovat. 

  • Máš přesah do jiných marketingových oblastí. Třeba analytika? Copy? Projektové řízení?

  • Jsi fanoušek Marka Ritsona. No dobře, tak ho alespoň sleduješ nebo víš, jaký systém péče o značku reprezentuje. 

  • Jsi cat person. Nebo dog person. Prostě good person.

Co u nás budeš dělat?

Budeš mít v rukou ten největší poklad klientů. Tedy jejich značku, pro kterou budeš vytvářet strategii na další období. Konkrétně budeš:

  • Sbírat informace a data. A určovat na jejich základě další směřování svěřené značky.

  • Plánovat postup prací. Budeš tvořit procesy a roadmapy pro konkrétní projekty.

  • Komunikovat s dalšími specialisty na projektu včetně těch externích. 

  • Sledovat a vyhodnocovat, jak se značkám pod tvou správou daří, zdali se dodržuje určená strategie a jestli má kýžený efekt.

  • Komunikovat s klientem. Budeš se účastnit workshopů i prezentovat výsledky jednotlivých fází práce.

Co za to?

  • Budeš mít velkou svobodu. Kdy do kanceláře přijdeš a kdy odejdeš, je na tobě. Pokud se ráno nebudeš cítit zrovna fit, můžeš pracovat z domu nebo si vybrat sick day. Se svobodou ale jde ruku v ruce i zodpovědnost za úkoly a deadliny.

  • Do kanceláří nebudeš nikam dlouze cestovat – sídlíme v centru Brna. A že jsou to pěkné a nové kanceláře!

  • Čtyřdenní pracovní týden, abys pátek mohl věnovat vzdělávání se a novým nápadům.

  • Budeš růst. Na různých školeních, konferencích a workshopech se toho naučíš víc než ve škole.

  • Kromě peněz od nás dostaneš i MultiSport kartičku, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.

  • Od práce si umíme odpočinout – pořádáme firemní snídaně, turnaje ve stolním fotbálku a další společné sportovní (i nesportovní) aktivity.

Napadl tě nějaký jiný benefit, který bys využil/a? Klidně ho navrhni.

 

Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative neformálně můžeš kouknout na  Facebooku  a na Instagramu.

Dává ti naše představa smysl a myslíš, že by se ti u nás líbilo? Napiš nám, jak to s brandem máš a proč bychom tě měli pozvat na osobní pokec. Těšíme se.

 

Zajímá mě tato pozice

Naše kompetence