Hledáme parťáka, který zkrátka ví. Že bez dat by to nešlo. Že brand je potřeba někdy budovat od nuly, někdy ho trošku překopat a někdy dát hlavní důraz na kreativu. Máš už něco za sebou? Je ti jasné, že úderné claimy a vtipné kampaně jsou jen špičkou ledovce? Čti dál!
A děláme marketing. Komplexně: diagnóza, strategie, taktika. Nemíchat, nepřeskakovat. Systematická práce na delších projektech totiž přináší klientům mnohem víc než rychlé jednohubky.
Ještě donedávna jsme z marketingu řešili hlavně komunikaci. Ale tak dlouho jsme se snažili o klientech dozvědět potřebné maximum, až to přerostlo do vzniku samostatného brandového oddělení. A zrovna tam je volná židle, která možná čeká právě na tebe.
Kromě brandové sekce u nás najdeš řadu dalších oddělení, které nám umožňují pokrýt široké komunikační spektrum: obsah, PPC, Facebook Ads či analytiku.
Branďáci na večírku nikdy nesedí v koutě. A za chvíli už budou mít i seriózní fotku celého svého týmu. (Zdroj: In creative)
Poctivého brandového řemeslníka. Takového, který umí číst v datech a přetvořit je v nápady, ze kterých klienti a klienti klientů půjdou do kolen. No a konkrétně:
Orientuješ se v disciplíně budování hodnoty značky. Nemusíš být Mark Ritson, ale povědomí o tom, co značka ve skutečnosti je a jak se buduje, bys měl/a mít.
Máš zkušenosti s marketingem. Dost možná jsi o brandu začal/a přemýšlet jako copík, kreativec nebo analytik, ale osud a rozum tě systematicky táhne k řešení komplexních otázek o tom, proč se marketing vlastně dělá.
Uvažuješ v širších souvislostech. Chápeš práci v kontextu navazujících brandových kroků. Například víš, co se stane, pokud z diagnózy vypustíš kvantitativní výzkum.
Máš kritické myšlení. Ať máš procesy sebelepší, vždy je potřeba je přizpůsobit klientovi na míru. Víš, kam sáhnout, když je potřeba nějaký z kroků pootočit, nebo alespoň chápeš, proč se tak děje.
Umíš komunikovat. Do týmu i na klienta. Umíš formulovat myšlenky, nedělá ti problém vést workshop nebo dávat zpětnou vazbu.
Umíš se zeptat. Tak abys zjistil/a informaci, kterou potřebuješ a kterou umíš následně i interpretovat.
Máš zkušenost s marketingovým výzkumem.
Jsi kreativní. Nemusíš být rozený idea maker, ale umíš si poradit i v situaci, kdy je potřeba improvizovat.
Máš přesah do jiných marketingových oblastí. Třeba analytika? Copy? Projektové řízení?
Jsi fanoušek Marka Ritsona. No dobře, tak ho alespoň sleduješ nebo víš, jaký systém péče o značku reprezentuje.
Budeš mít v rukou ten největší poklad klientů. Tedy jejich značku, pro kterou budeš vytvářet strategii na další období. Konkrétně budeš:
Sbírat informace a data. A určovat na jejich základě další směřování svěřené značky.
Plánovat postup prací. Budeš tvořit procesy a roadmapy pro konkrétní projekty.
Komunikovat s dalšími specialisty na projektu včetně těch externích.
Sledovat a vyhodnocovat, jak se značkám pod tvou správou daří, zdali se dodržuje určená strategie a jestli má kýžený efekt.
Komunikovat s klientem. Budeš se účastnit workshopů i prezentovat výsledky jednotlivých fází práce.
Budeš mít velkou svobodu. Kdy do kanceláře přijdeš a kdy odejdeš, je na tobě. Pokud se ráno nebudeš cítit zrovna fit, můžeš pracovat z domu nebo si vybrat sick day. Se svobodou ale jde ruku v ruce i zodpovědnost za úkoly a deadliny.
Do kanceláří nebudeš nikam dlouze cestovat – sídlíme v centru Brna. A že jsou to pěkné a nové kanceláře!
Čtyřdenní pracovní týden, abys pátek mohl věnovat vzdělávání se a novým nápadům.
Budeš růst. Na různých školeních, konferencích a workshopech se toho naučíš víc než ve škole.
Kromě peněz od nás dostaneš i MultiSport kartičku, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.
Od práce si umíme odpočinout – pořádáme firemní snídaně, turnaje ve stolním fotbálku a další společné sportovní (i nesportovní) aktivity.
Napadl tě nějaký jiný benefit, který bys využil/a? Klidně ho navrhni.
Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative neformálně můžeš kouknout na Facebooku a na Instagramu.
Dává ti naše představa smysl a myslíš, že by se ti u nás líbilo? Napiš nám, jak to s brandem máš a proč bychom tě měli pozvat na osobní pokec. Těšíme se.