Účast In creative na E-shop víkendu ve Vodňanech

In creative | Logo e-shop víkendu

 

V termínu 31.7.-2.8.2015 se v jihočeských Vodňanech uskutečnil první ročník E-shop víkendu a my z In creative jsme u toho nesměli chybět. Přibližně 233 kilometrů z Brna směrem tam a asi 289 kilometrů směrem zpět do Brna nebyla zdaleka nejdelší trasa, kterou jsme jako jedni ze stovek účastníků #esv15 absolvovali. Přijeli totiž i markeťáci ze Slovenska a vzdálenějších krajů ČR.

Pátek byl vyhrazený pro tříhodinové workshopy, které byly placené, avšak 600 Kč byla opravdu zanedbatelná a spíše symbolická cena za množství informací a novinek, které jsme se dozvěděli. V ranním bloku jsme se účastnili neskutečně zajímavého a přínosného workshopu Filipa Podstavce na téma měření customer score za pomoci Google Tag Manageru. S Filipem, marketingovým profíkem a (prý) příležitostným workoholikem, jsme si ukázali, jak přínosné může být měření customer score na webu a jeho přidělování jednotlivým uživatelům podle aktivit, které na webu učiní, ať už se jedná o zobrazení detailu produktu, fotogalerie či vložení do košíku atd. Tyto a mnoho dalších žádoucích aktivit navyšují prostřednictvím GTM a vhodně vytvořené strategie score uživatele/návštěvníka webu. To však není samoúčelné. Lidem s konkrétním score je pak možné zobrazovat různé unikátní marketingové nabídky, přizpůsobit jim newslettery či oslovit tyto zajímavé uživatele prostřednictvím remarketingových kampaní.

V rámci odpoledního bloku jsme se pak zúčasnili workshopu tandemu Jakub Křenek + Honza Randus s názvem Sociální sítě vs. data. O tom někdy příště v rámci jednoho z článků na téma sociální sítě.

 

In creative | Momentka z e-shop víkendu

Sobotu jsme začali výtečnou snídaní, po které následovaly přednášky. My mezi nejzajímavější z obou dnů (sobota + neděle) řadíme tyto:

Právní minimum provozovatele internetového obchodu (by Ondřej Špulák)
Enhanced Ecommerce (by Jan Tichý @jantichy)
10 CRO mýtů (by Michal Mrskoč @m_a_s_c_h_a)
Jak efektivně dělat uživatelské testování (by Jan Kali Kalianko @eshopkonzultant)
Moderní SEO pro internetový obchod (by Jakub Kašparů @JKasparu)

Nejen tyto přednášky byly velmi přínosné jak pro samotné eshopáře, tak i pro specialisty z agentur. Díky coffee breakům a večerní volné zábavě se také naplnila přání všech, kteří chtěli networkovat a případně se pobavit v jednom z vodňanských barů. Celkově nelze hodnotit první ročník E-shop víkendu jinak, než nad míru úspěšný. Případné připomínky a nedostatky jsou tak zanedbatelné, že je tu nemá smysl ani zmiňovat a napíšeme je rovnou Kalimu. Těšíme se na příští rok!

PS: Přemýšlíte, proč cesta z Brna byla delší než zpět do Brna? Cestou zpět do Brna se s námi totiž svezla specialistka z konkurenční agentury a nám celých 276 km trvalo, než jsme si předali všechny supertajné agenturní důležitosti. No a taky byly na D1 kolony, tak jsme to museli objet.

Zdroje obrázků:

www.eshopvikend.cz
Facebook Jakuba Křenka

 

Michal

Marketingový ředitel

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Chci dostávat emaily!

    Pole označená * jsou povinná

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny