TEZYO míří do ČR. A my jsme u toho

Přední prodejce bot a módních doplňků na rumunském trhu TEZYO vstupuje také na český trh. Otevírá nejdříve kamennou pobočku v Brně a spouští svůj český e-shop. Na podzim bude následovat také otevření prodejny v Praze. In creative se podařilo vyhrát výběrové řízení na veškeré marketingové činnosti a hladký rozjezd všech zásadních marketingových aktivit v online a částečně i v offline prostoru, které jsou potřeba pro úspěšný start značky v novém prostředí. A co všechno to vlastně zahrnuje?

Staráme se o výkon i brand

Pro značku TEZYO je typická výrazná orientace na maximální servis a odborné poradenství zákazníkům. Koncept značky je založen na fundovaném doporučení při výběru bot a doplňků, které podtrhnou především osobnost, životní styl i aktuální náladu zákazníka. Tento přístup představuje velmi významný argument při podpoře brandu TEZYO.

Dostatečný provoz na webu a e-shopu TEZYO budeme zajišťovat pomocí výkonnostních marketingových kampaní na Facebooku, Googlu i Seznamu a máme na starosti také správu cenových srovnávačů, jako je například Heureka.cz či Zboží.cz.

O povědomí o značce TEZYO pečujeme za využití brandových kampaní na Facebooku, Googlu a Seznamu v kombinaci se založením a správou stránek na dalších sociálních sítích. Pro stránky klienta tvoříme specializovaný obsah odpovídající jak filozofii firmy TEZYO, tak prostředí českého trhu.

V sortimentu značky TEZYO najdou zákazníci dámskou i pánskou obuv pro široké spektrum příležitostí. Záleží jen na jejich preferenci a životním stylu.

Přitažlivý a pečlivě lokalizovaný obsah

Další výraznou podporu značky TEZYO představuje důkladná péče o aktuální obsah přímo na webu TEZYO v podobě odborného blogu. Ten je specializován především na autentickou prezentaci zajímavých novinek, které se na českých prodejnách objeví, s důrazem na inspiraci moderními trendy a tipy pro konkrétní příležitosti.

Základním předpokladem pro úspěšné fungování všech zmíněných nástrojů je však obratné převedení celé filozofie firmy TEZYO do českého prostředí. Důsledně se tedy zabýváme i lokalizací všech prodejních argumentů a výhod, které TEZYO nabízí, aby se s nimi potenciální zákazníci mohli snadno identifikovat.

TEZYO - fofo 2

TEZYO přichází s moderní koncepcí prodejce jakožto partnera a fundovaného pomocníka při výběru bot a doplňků.

Péče o slavnostní otevření

Samostatnou složkou naší péče je pak podpora samotného otevření brněnské prodejny TEZYO v obchodním centru Olympia. Ta kromě komplexního zajištění propagace online zahrnuje také kampaně v tradičních offline formátech, jako je například reklama v rádiu. Zajišťujeme i hladký průběh celé akce přímo na místě včetně cateringu, moderátora, DJe a dalšího potřebného personálu.

Tolik tedy základní organizační rozstřel na startovní čáře. Sledujte, jak se nám celá práce daří – ať už na našem blogu nebo přímo na opening party první české pobočky TEZYO, které proběhne o víkendu 19. – 21. 5. v brněnské Olympii. A pokud vás zaujala některá ze služeb uvedených výše, ozvěte se! Rádi se postaráme i o vás.

Michal

ředitel marketingu

Zdroj: TEZYO

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny