Nebojte se sociálních sítí

Zviditelněte se v oblíbeném světě sociálních sítí! Jak na to? Začátek je jednoduchý. Pomůže vám v tom pár našich rad a tipů.

Facebook, Instagram, Twitter… profily na sociálních sítích už dávno nejsou určeny pouze lidem, kteří rádi sdílejí své emoce a dávají vědět přátelům, jak se zrovna mají. Je ověřeným faktem, že tento způsob komunikace online je vhodný i pro propagaci produktů a značek. Zažeňte strach a nedůvěřivost a vytvořte si pěknou stránku. Není se čeho obávat!

 

Jak na to? Zkuste začít na Facebooku

• Vytvořte si stránku.
• Vyplňte základní informace o ní.
• Nahrajte profilovou a úvodní fotografii. Profilovou fotografii připravte v rozměru 180 x 180 pixelů, úvodní fotografie by měla mít rozměry 820 x 312 pixelů. Nejvhodnějším formátem pro tyto účely je PNG.
• Nastavit můžete „akční tlačítko”, kterým povedete návštěvníky na váš web či e-shop nebo třeba na kontakt na vás.
• Začněte zvát své známé.
• Aktivně tvořte příspěvky a zábava může začít!

increative na blog1

Jaký tvořit obsah?

• Budujte zábavnou, naučnou a zároveň i prodejní komunikaci.
• Mějte vždy na paměti publikum, ke kterému mluvíte.
• Dejte si záležet na kvalitě, přehlednosti a stručnosti textu.
• Obrázek, který přidáváte k příspěvku, vytvořte ve správném rozměru – například 1200 x 628 pixelů ve formátu PNG.
• Ukažte vaše produkty v běžných situacích, nechejte fanoušky nahlédnout pod pokličku dění ve firmě/ve výrobě, sdílejte rady a tipy z oboru, občas pobavte vhodným GIFem či videem.
• K textu příspěvku přidejte odkaz na váš web či e-shop.
• V přehledech sledujte, které příspěvky mají nejlepší dosah, nejvíce lajků a komentářů.

 

Znásobte svoje počínání

• Už máte na vaší stránce alespoň několik desítek či stovek lidí? Pokud toto číslo chcete znásobit, použijte možnost sponzorování příspěvků, díky kterému zvýšíte jejich dosah.
• Profilu se vždy pravidelně věnujte, odpovídejte na zprávy a komentáře. Pokud chcete aktivitu na profilu pořádně nakopnout, uspořádejte jednoduchou soutěž!
• Do hry dejte motivující cenu, soutěž klidně spojte třeba s vhodným tématem (Vánoce, Valentýn apod.)
• Sepište základní pravidla v několika bodech.
• Vyhněte se složitému či nesrozumitelnému zadání. Určete si cíl soutěže. Například dostat návštěvníky na web / zapojit co nejvíce lidí / získat nové fanoušky stránky / zviditelnit určitý produkt.

obluk_banner_valentyn_final

Že se vám svět sociálních sítí nakonec docela zalíbil? Směle do toho, rádi vám s tím pomůžeme. A vězte, že tím to nekončí. Jsou zde další sociální sítě, na kterých můžete pokračovat ve své krasojízdě. Foťte zajímavé koláže a vkládejte je na Instagram, dělte se o své názory na Twitteru, komunikujte mezi odborníky z praxe na LinkedInu, tvořte online katalogy na Pinterestu, streamujte videa na YouTube

16763553_10209827043565407_1510197019_o

Kdy je pravý čas s tím začít? Hned!

 

Dominika

Social Media Specialist

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny