Kariéra

Jsi kreativní a máš zkušenosti s marketingem? Umíš tvrdě pracovat? Pak čti dál! Možná právě pro tebe máme zajímavou a tvůrčí práci. 

Hledáme motivované lidi, kteří se nebojí výzev. Srdcaře zapálené pro svou věc. Nabízíme práci v úspěšném týmu, který pracuje na celoevropských projektech. Můžeš u nás získat hodnotné know-how a posunout svou kariéru o notný kus dál.

Spektrum našich činností se neustále rozrůstá, takže pravidelně rozšiřujeme i kolektiv našich specialistů. Mrkni se na seznam aktuálních pozic níže. Třeba se tam právě objevila práce jako dělaná právě pro tebe!

Superasistentka ředitele marketingu

Nikdo nemůže být na dvou místech naráz. Dokonce ani náš šéf (i když by si to určitě přál). Proto k sobě hledá schopnou asistentku, díky které se tomu aspoň přiblíží. My ostatní v In creative zase hledáme někoho, s kým budeme rádi pracovat na rozmanitých projektech.

Jsme In creative

Děláme online marketing a baví nás to. U každého klienta jdeme pořádně do hloubky, abychom pro něj v online prostoru dosáhli maximum. Tvoříme kampaně, obsah i komplexní strategie. Nevyšlapané cesty bereme jako výzvu.

Koho hledáme?

  • Máš ráda nezávislost a chceš mít nad věcmi kontrolu, zároveň jsi ale pečlivá a svědomitá.
  • Vycházíš s lidmi a urovnáváš konflikty, zároveň si ale stojíš za svým a svůj názor zvládneš obhájit.
  • Chceš růst, učit se nové věci a překonávat překážky, zároveň ale plníš momentálně přidělené úkoly na 120 % (i když se ti třeba zdají banální).
  • Zvládneš stíhat a třídit neustálý proud myšlenek našeho marketingového ředitele Michala a tlumočit je obyčejným smrtelníkům – kolegům i klientům.
  • Už máš zkušenost s prací v časovém presu, organizací a zařizováním. Počítá se i špatná zkušenost. Pokud teda nebyla špatná tvojí zásluhou.
  • Můžeš s námi trávit alespoň 5 hodin denně a práce na DPP pro tebe není překážkou.

Co všechno budeš dělat?

  • Tvým primárním úkolem bude dávat věcem ve firmě řád – tzn. třídit a organizovat Michalovy myšlenky tak, aby se dočkaly realizace.
  • Dál půjde o provozní věci – domlouvání schůzek, vedení diáře, kontrola plnění úkolů a informování o jejich průběhu (budeš muset v každý moment vědět, kdo ve firmě na čem dělá a kdy to má/měl mít hotovo).
  • Zařizovat ubytování při služebních cestách, lístky, jízdenky a další objednávky.
  • Připravovat podklady pro schůzky s klienty (to bude obnášet i vyhodnocení průběhu spolupráce na základě dat od kolegů).
  • Vyřizovat e-maily – tady bude potřeba, abys dokázala komunikovat adekvátně situaci, kultivovaně a hlavně věcně. A taky abys věděla, které maily máš delegovat na kolegy.
  • Většinou budeš dělat tři z uvedených věcí naráz, takže svoji schopnost multitaskingu dovedeš k dokonalosti.

Co ti můžeme slíbit

Jak bude vypadat tvůj běžný pracovní den? S něčím takovým nepočítej. Jedinou jistotou budou peníze na účtu každý měsíc patnáctého.

Jinak se připrav prakticky na cokoliv – možná se ze dne na den dozvíš, že jedeš na jednání do Prahy, že klient nemůže dorazit na schůzku (což ti totálně zpřehází harmonogram) nebo že někdo z tvých kolegů nestihnul deadline (pozn. budoucího kolegy: snažíme se, ale někdy to prostě nedopadne), což budeš muset vysvětlit klientovi.

Bude to hodně náročné, ale taky inspirativní. A určitě se v práci nebudeš nudit. Churchill nesliboval nic než krev, pot a slzy. U nás v kanclu se teda spíš smějeme, než brečíme, ale jinak nemůžeme slíbit o moc víc než starý dobrý sir Winston. Bereš? Napiš a pošli CV.

 

ZAJÍMÁ MĚ TATO NABÍDKA

Pole označená * jsou povinná