Kariéra

Jsi kreativní a máš zkušenosti s marketingem? Umíš tvrdě pracovat? Pak čti dál! Možná právě pro tebe máme zajímavou a tvůrčí práci. 

Hledáme motivované lidi, kteří se nebojí výzev. Srdcaře zapálené pro svou věc. Nabízíme práci v úspěšném týmu, který pracuje na celoevropských projektech. Můžeš u nás získat hodnotné know-how a posunout svou kariéru o notný kus dál.

Spektrum našich činností se neustále rozrůstá, takže pravidelně rozšiřujeme i kolektiv našich specialistů. Mrkni se na seznam aktuálních pozic níže. Třeba se tam právě objevila práce jako dělaná právě pro tebe!

Webový analytik, který rozumí číslům i lidem

Data. Logika. Metriky. To všechno je tvůj denní chleba. Zároveň ale víš, že ideální řešení pro klienta musí zohledňovat spoustu dalších faktorů. Všechno totiž souvisí se vším. Hledáš optimální řešení? U nás je najdeš.

Jsme In creative

A děláme online marketing. Od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. Jsme certifikovaným partnerem Google a rádi se pochlubíme klienty jako NOTINO, BMW, Rolls Royce, iSetos – Apple Premium Reseller nebo třeba aplikace Záchranka.

Nemáme dress-code, ani všichni nestojíme v 8 ráno na značkách. To ale neznamená, že tvrdě nemakáme. Máme stabilní klienty, poladěné produktové portfolio i procesy. Práce nás baví, proto (nebo spíš protože?) se v ní neustále zlepšujeme a vzděláváme.

Co bys měl/a umět?

  • V nástrojích jako jsou Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog nebo Collabim jsi jako doma. Vždycky ale za čísly, procenty a grafy vidíš chování lidí z masa a kostí. Zkrátka chápeš věci v širších souvislostech.
  • Proto se taky vyznáš v atribučních modelech, problematice asistovaných konverzí a víš, jak si jednotlivé zdroje návštěvnosti (organic, e-mailing nebo sociální sítě) mohou vzájemně pomoci.
  • Adjektivum “efektivní” patří mezi tvých 10 nejpoužívanějších slov.
  • Pokud máš navíc zkušenosti s nástroji, které používají ostatní disciplíny online marketingu (Business Manager, AdWords nebo Sklik), budeme jedině rádi – čím větší rozhled, tím líp.
  • Dokážeš vyhmátnout podstatu problému a srozumitelně předat návrh na řešení klientům i kolegům. Svůj názor umíš vysvětlit, vyargumentovat a obhájit.

Co za to od nás dostaneš?

  • Ohodnocení – peníze, stravenky, vouchery na volnočasové aktivity, možnost občas pracovat z domu nebo využít sick days.
  • Pružnou pracovní dobu – věříme, že dospělí lidé si čas i práci zvládnou organizovat sami.
  • Dobře dostupnou kancelář (centrum Brna).
  • Prostor k sebevzdělávání – sledujeme nejnovější trendy a pravidelně vyrážíme na různá školení nebo konference. Nedávno jsme byli třeba na SEO restartu, svoji delegaci vysíláme i na Marketing Festival.
  • Možnost ovlivnit směřování In creative – fungování firmy bude vždycky takové, jaké si ho uděláme. Proto tvoje slovo bude slyšet a uvítáme všechny návrhy na zlepšení. Ať už se to bude týkat pracovních procesů nebo vybavení kanceláří.
  • Fajn tým. Jsme celkem různorodá skupina lidí, ale táhneme za jeden provaz a vycházíme spolu, i když zrovna nejde o práci. Budeš si s námi moct zahrát fotbálek, zajít na pivo nebo vyrazit na výlet. Jak to u nás chodí, zjistíš na našem blogu, Instagramu nebo Facebooku.

Pokud jsi dočetl/a až sem, s vysokou pravděpodobností (89,6 %) se hodíš na tuto pozici i k nám do firmy. Takže nám rovnou pošli svoje CV a napiš i pár slov o tom, proč bys chtěl/a dělat analytika zrovna u nás. Pokud budou naše představy podobné, domluvíme se na osobní schůzce.

 

ZAJÍMÁ MĚ TATO NABÍDKA

Pole označená * jsou povinná