ETA už dorazila i do Skliku

Dne 13. 2. 2017 PPC

STA už není v módě

Od minulého týdne již můžeme i na Skliku využívat rozšířené formáty reklam neboli ETA (Expanded Text Ads). Neznamená to však, že by STA neboli klasické reklamy z Skliku vymizely a vy jste je nemohli tvořit. Sklik vyslechl přání inzerentů a zase se o kousíček přiblížil AdWords, který rozšířené reklamy nabízí už od června minulého roku.

 

Čím se liší ETA na Skliku a v AdWords?

Dá se říci, že ničím. Počet písmen v titulcích i popisku je stejný.

- První i druhý titulek - 30 znaků
- Popisek - 80 znaků

 

Snímek-obrazovky-2017-02-14-v-12.20.37-300x246.png

ZDROJ: Sklik.cz

I Sklik nabízí možnost tzv. migrace reklam STA na ETA reklamy. Migraci reklam můžete provádět i pro více reklam najednou.

 

migrace reklam STA na ETA.png
převest na rozšířené inzeráty.png

ZDROJ: Sklik.cz

K rychlé migraci však můžete použít i nástroje AdWords editor či ppcHit.
Pomocí jednoduchého filtru také můžete rychle zjistit, které reklamy máte v klasickém formátu a které v tom rozšířeném. Tento filtr Vám pomůže v orientaci a vy pak snáze víte, jaké reklamy je ještě nutné upravit.

 

nastavení filtru STA.png

ZDROJ: Sklik.cz

S převodem reklam však nespěchejte. Seznam doporučuje, aby inzerenti stále používali jak klasické reklamy, tak i rozšířené reklamy. Předpokládaný termín ukončení zobrazování klasických reklam je až v létě tohoto roku.

 

Co od změny očekává Seznam?

Seznam, stejně jako Google, od změny délky reklam očekává nárůst míry prokliků, zvýšení počtu kliků na web pomocí reklam a to díky tomu, že budou rozšířené reklamy zabírat více prostoru ve výsledcích vyhledávání oproti klasickým reklamám. Navíc se inzerenti mohou v reklamách více rozepsat o nabízených produktech.

Nevíte si s novým nastavením reklam rady? Ozvěte se nám, my vám s nimi rádi pomůžeme.

 

Karolína Mičunková 

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence