Zjistíme, jak si vedete
… a celé to vylepšíme

 

Bez důkladné analýzy ani ránu!

Čím lépe jste připraveni a čím přesnější čísla máte, tím snadněji se vám celý marketing řídí. Podíváme se na to, ve kterých oblastech jede vaše firma naplno a kde máte ještě rezervy. Následně vám předložíme podrobný plán řešení.

Jak si vede váš web?

Jen několik málo sekund máte na to, abyste zaujali návštěvníky vašeho webu. Je tudíž potřeba zvolit správnou strategii.

Jste spokojeni s návštěvností vašich stránek? Vrací se na ně vaši návštěvníci rádi? A je snadné je najít v záplavě ostatních webů?

A co sociální sítě?

Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram... tam všude dnes můžete svůj produkt či službu efektivně nabízet.

Víte, co si která sociální síť žádá? A jak dobře znáte specifika a nálady vaší cílové skupiny, která se na nich pohybuje?

A reklamu, platíte?

Pustili jste se do placených kampaní? Výborně!

Přesně změříme, nakolik jsou vaše investice do reklamy efektivní a jestli využíváte jejich potenciál opravdu na maximum.

Ukážeme vám:

1. Jak na provoz vašeho webu

Poradíme vám, co dělat, aby na váš web návštěvníci chodili rádi a pravidelně. Podíváme se na technické náležitosti vašich stránek, jako je jejich architektura, kvalita textů, linkbuilding či přívětivost k SEO – tak aby váš web byl mezi ostatními dobře vidět.

2. Jak využít sociální sítě

Každá vyžaduje trochu jinou péči. Facebook funguje jinak než Instagram. Vybereme ty, které se pro vás nejvíc hodí. Rozebereme vaše současné působení na sociálních sítích a dáme vám tipy na to, jak má jejich obsah vypadat, aby vám přinesl nové a stálé zákazníky.

3. Jak oslovit cílovou skupinu konkurence

Pokud jste lepší než dobře zaběhnuté konkurenční firmy, zasloužíte si i šanci oslovit jejich zákazníky. Víme jak! Na Googlu, Seznamu i Facebooku.

4. Jak efektivně budovat povědomí o značce

Co je lepší než prodat? Prodávat! Poradíme vám, jak se zákazníkům dostat dál než jen do peněženky – jak se jim dostat do hlavy. Tak, aby se k vám vraceli. Na váš web, na sociální sítě i na vaši pobočku.

5. Jak propojit online a offline

Ukážeme vám, jak efektivně podpořit offline reklamu online nástroji. Vše vám předvedeme na konkrétních číslech přímo souvisejících s vaší značkou a s oblastí vaší činnosti. Také vám řekneme, jaké offline kanály jsou už v podstatě mrtvé.

Naučíme vás v tom chodit

Ať už se chystáte na nový velký projekt, nebo chcete jen optimalizovat svoje činnosti online, poradíme vám, jak na to. A klidně vás to celé naučíme – rádi pro vás připravíme workshop zaměřený přesně na ty oblasti, ve kterých se chcete zdokonalit.

 

CHCI NEZÁVAZNOU KONZULTACI

Pole označená * jsou povinná